Lokalizowanie paczek z zamówieniem
Składając zamówienie na LuzBest.pl masz pewność, że Twoja paczka zostanie wysłana najszybciej jak to tylko możliwe, a o wszelkich postępach w obsłudze zamówienia, będziesz na bieżąco informowany.
Możesz również samodzielnie monitorować status przesyłki ze swoim zamówieniem, na odpowiedniej stronie internetowej przewoźnika. I tak:
1. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera DPD
Wystarczy, że wpiszesz w białe pole na tej stronie -> https://www.dpd.com.pl/klienci... nr listu przewozowego Twojego zamówienia, który otrzymasz od nas mailem i klikniesz w klawisz "LOKALIZUJ" ... i już wiesz co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.

1. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera DPD
Wystarczy, że wpiszesz w białe pole na tej stronie -> https://www.fedex.com/apps/fed... nr listu przewozowego Twojego zamówienia, który otrzymasz od nas mailem i klikniesz w klawisz "ŚLEDŹ PRZESYŁKĘ" ... i już wiesz co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.

3. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera InPost lub Paczkomatów InPost
Wystarczy, że wpiszesz w białe pole na tej stronie -> https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke nr listu przewozowego Twojego zamówienia, który otrzymasz od nas mailem i klikniesz w strzałkę obok... i już wiesz co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.
4. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej
Wystarczy, że otrzymany od nas mailem, numer listu przewozowego Twojego zamówienia, wpiszesz w białe pole na tej stronie -> http://emonitoring.poczta-polska.pl/ i klikniesz "Szukam", by po chwili dowiedzieć się co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.
... nic prostszego :)
** Pamiętaj, że możesz na nas liczyć! Zadzwoń tel. 793 999 993 lub napisz na sklep@luzbest.pl i pytaj o co tylko zechcesz! O numer listu przewozowego, telefon do kuriera, możliwość przyspieszenia/opóźnienia wysyłki czy ... o cokolwiek co przyjdzie Ci do głowy. Pomożemy. Zawsze :)