+48 793 999 993 od 9:00 do 22:00 kontakt

Dostawa w 24 godziny
Zawsze darmowa dostawa
14 dni na zwrot i wymianę
100 procent pozytywnych opinii

Lokalizowanie paczek z zamówieniem

Składając zamówienie na LuzBest.pl masz pewność, że Twoja paczka zostanie wysłana najszybciej jak to tylko możliwe, a o wszelkich postępach w obsłudze zamówienia, będziesz na bieżąco informowany.

Możesz również samodzielnie monitorować status przesyłki ze swoim zamówieniem, na odpowiedniej stronie internetowej przewoźnika. I tak:


1. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera InPost lub Paczkomatów InPost

Wystarczy, że wpiszesz w białe pole na tej stronie -> https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke nr listu przewozowego Twojego zamówienia, który otrzymasz od nas mailem i klikniesz w strzałkę obok... i już wiesz co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.


lokalizowanie paczki z zamówieniem butów na luzbest.pl


2. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej

Wystarczy, że otrzymany od nas mailem, numer listu przewozowego Twojego zamówienia, wpiszesz w białe pole na tej stronie -> http://emonitoring.poczta-polska.pl/ i klikniesz "Szukam", by po chwili dowiedzieć się co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.


lokalizowanie paczki z zamówieniem w sklepie internetowym


... nic prostszego :)


** Pamiętaj, że możesz na nas liczyć! Zadzwoń tel. 793 999 993 lub napisz na sklep@luzbest.pl i pytaj o co tylko zechcesz! O numer listu przewozowego, telefon do kuriera, możliwość przyspieszenia/opóźnienia wysyłki czy ... o cokolwiek co przyjdzie Ci do głowy. Pomożemy. Zawsze :)

Napisz do nas
sklep@luzbest.pl

Zadzwoń:
+48 793 999 993
od 9:00 do 22:00